ponad 14 lat na rynku
195 000 klientów
Narty w Austrii tylko z nami!

Pon.-Pt. 8:00-18:00

71 725 42 30

Kontakt

Ubezpieczenie od rezygnacji

Naszym priorytetem jest komfort Klienta i pewność, że rezerwacja w Ski Planet to rezerwacja bezpieczna. Dlatego rekomendujemy zakup ubezpieczenia od kosztów rezygnacji dający możliwość zwrotu 100% wpłaconych środków. 
Możliwe jest również rozszerzenie ubezpieczenia o zachorowanie na COVID-19.

Ubezpieczenie w TU Signal Iduna obejmuje aż 21 powodów rezygnacji m.in. nagłe zachorowanie ubezpieczonego lub nieszczęśliwy wypadek (więcej szczegółów w § 10 str. 14 OWU).

Pliki do pobrania:

Koszty Imprezy Turystycznej Bezpieczne Podróże postanowienia dodatkowe (klauzula Covid-19)

- 21 powodów rezygnacji – paragraf 10 str. 14 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Koszty Imprezy Turystycznej

- Ogólne Warunki Ubezpieczenia Koszty Imprezy Turystycznej Bezpieczne Podróże

Najczęściej zadawane pytania o ubezpieczenie od rezygnacji:

  • Kogo dotyczy ubezpieczenie?

Ubezpieczonego, współuczestnika podróży i osób im bliskich.

  • Na jaką kwotę powinienem się ubezpieczyć?

– suma ubezpieczenia zawsze powinna odpowiadać cenie pobytu,

– składka stanowi równowartość 2,95% wartości rezerwacji,

– rozszerzenie ubezpieczenia o zachorowanie na Covid-19 stanowi dodatkowe 50% składki.

  • Co obejmuje rozszerzenie ubezpieczenia o zachorowanie na COVID-19?

Możliwość ubiegania się o 100% zwrotu w sytuacji nagłego zachorowania Ubezpieczonego lub Współuczestnika podróży na COVID-19, potwierdzonego diagnozą medyczną.

  • Kiedy mogę kupić polisę?

– w terminie do 5 dni od daty wystawienia umowy (jeśli do wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni),

– w dniu wystawienia umowy (jeśli do wyjazdu pozostało 30 dni lub mniej).

  • Jak mogę zapłacić za ubezpieczenie?

Składka płatna jest jednorazowo w złotych polskich w dniu otrzymania na maila oferty ubezpieczenia (do godziny 23:59).

  • Jakie powody są brane pod uwagę w przypadku rezygnacji?

Ubezpieczenie w TU Signal Iduna obejmuje aż 21 powodów rezygnacji m.in. nagłe zachorowanie ubezpieczonego lub nieszczęśliwy wypadek (§ 10 str. 14 OWU).

  • Jakie dane są potrzebne do wykupienia ubezpieczenia?

Imię i nazwisko oraz data urodzenia każdego uczestnika. Adres zamieszkania, adres email i telefon osoby ubezpieczającej.

  • Czy osoba posiadająca ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej może zrezygnować z imprezy w przypadku zachorowania bliskiej osoby?

Tak, w przypadku zachorowania osoby bliskiej, gdy niezbędna jest opieka Ubezpieczonego nad chorym.

  • Czy osoba cierpiąca na chorobę przewlekłą może ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji z imprezy?

Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą (dodatkowe 50% składki).

  • Czy mogę zrezygnować z wyjazdu, jeśli u mojej bliskiej osoby wystąpi zaostrzenie choroby przewlekłej?

Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą.